onsdag 17. februar 2016

Portrett av Frida Hermanseter

Den siste uken har vi jobbet med en portrett oppgave der vi skulle ta et bilde av en av de andre i klassen. Vi fikk utdelt en vi skulle ta bilde av.
Jeg skulle da ta bilde av Frida. Hun er glad i friluftsliv, jakt og fiske, og hun liker å lese fantasy bøker.
Det første bilde skulle være et bilde der modellen viser en følelse med blikket rettet rett inn i kameraet.

Det andre bildet skulle være fotografens tolkning av modellen. Jeg fikk veldig fort ideer, men jeg visste ikke helt hvilken portrettfotograf jeg skulle la meg inspirere av, men etter mye tenking ble det Agnete Brun fordi jeg liker bildene hennes.
Så det er da Frida i skogen mens hun lener seg på et stort furutre siden hun liker å være ute i skogen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar